Vyrovnávací můstky
Zpět
Těsnící límec CARGO-WINTER S použití v případě nakládací rampy
Součástí manipulace v logistických centrech a spedičních areálech, jsou plně automatizované hydraulické můstky s elektrickým řízením určeným k vyrovnávání výškového rozdílu mezi úrovní nakládací rampy a ložným prostorem vozidla.
Můstek vyvinutý v souladu s Evropskou normou EN 1398 zohledňující současné přísné požadavky pro nakládací a vykládací rampy. Můstek se skládá z pevného samonosného rámu (osazovaného do montážního otvoru). Povrch svařované ocelové konstrukce rampy tvoří plech s protiskluzovou úpravou. Hydraulicky ovládané styčné křídlo s možností horizontálního otáčení o 90° je opatřené konstrukčními výztuhami a zabezpečuje ideální spojení nakládacího prostoru a ložné plochy vozidla s minimálním odskokem.
- dynamické zatížení 7000 kg
- celková nakládací nosnost (v klidovém stavu) 9000 kg
Specifikace:
- hydraulické zařízení s trojfázovým motorem 400V/50Hz.
- nakládací plošina vyrobená z ocelového plechu třídy Fe 510 (11 483), tl. 6 mm s protiskluzovou úpravou a podélnými konstrukčními výztuhami.
- styčné křídlo vyrobené z ocelového plechu třídy Fe 510 (11 483) tl. 12,7 mm s protiskluzovou povrchovou úpravou. Zesílená spodní plocha ovládaná hydraulickým zařízením opatřeným pojistnou klapkou k zabránění rizika rozdrcení ložné plochy vozidla styčným křídlem. Styčné křídlo má po bočních stranách dva oddělené listy (umožňující nakládku/vykládku vozidel s užší ložnou plochou). Pokud jsou sklopené, šířka rampy se zmenší na 1750 mm
- Nakládací plošina a styčné křídlo (v souladu s normou EU 1398) disponují přirozenou pružností, která zabezpečuje vyrovnávání při bočním naklánění vozidel v průběhu nakládky/vykládky. V případě, že nakládané vozidlo opustilo prostor rampy a náklad na plošině překračuje hmotnost 300 kg, automaticky se spustí zařízení „RampaSTOP“, které sníží sestupnou rychlost plošiny na 0,05m/s.
- povrchová barevná úprava se skládá ze dvou protikorozních základových nátěrů, na které je aplikovaný tmavomodrý syntetický lak RAL 5010.
- řídící jednotka nakládací rampy je opatřena spínacím tlačítkem fungujícím způsobem „chod při stisknutí“ (TOTMAN). Zabezpečuje jak zvedání a spouštění plošiny, tak i ovládání otočného styčného křídla. Má propojovací 8-žilový kabel délky 8 m s ohnivzdornou izolací (odpovídající požadavkům normy IEC 120/22-2).
- vestavěné pevné gumové nárazníky tvořící styčné body rampy a vozidla.
- Boční ochranné kryty s žlutočerným výstražným šrafováním snižují riziko úrazu. Ochranná tyč k zajištění rampy v horní poloze vykonávání prohlídky, údržby a opravy zařízení.
Max.šířka: 2200 mm
Max.hloubka: 3500 mm